- (Обновлено: ) Алина Крутоголова
Наші зарубіжні колеги Барбара Старр і Білл Славське 23 червня провели презентацію на тему «Ранжування в Google з появою Графа знань». Ми підготували адаптований переклад статті, заснованої на їх спостереженнях під час підготовки до презентації, яку Білл опублікував напередодні виступу.
Барбара і я переглянули безліч патентів, поки готувалися до презентації, одна з областей, яку ми планували обговорювати, – показники якості.
В одному з патентів Google йдеться про додавання на сторінку видачі кнопки «Купити зараз» для платних оголошень. Але цю пропозицію можна реалізувати тільки в разі, якщо сайт має досить високі показники якості.
Інший патент фокусується на низьких показниках якості. Він описує, як сайт може втратити трафік, якщо рейтинг посилань, що ведуть на нього, буде нижче певної межі.
Цей патент:
– впроваджує показники якості для ресурсів, які ведуть на сайт;
– підраховує кількість ресурсів в кожній групі якості, визначає контрольний показник якості залежно від кількості ресурсів-донорів у кожній групі;
– визначає, що показник якості посилань нижчий допустимого порогу, і у такому випадку класифікує сайт як низькоякісний.
Якщо сайт буде визнаний низькоякісним, це може призвести до його зниження у видачі на певну кількість позицій. Кількість позицій визначається залежно від показника якості посилань, який розраховується за формулою, зазначеною в патенті.
102 – користувач
104 – пристрій користувача
106 – оперативна пам’ять
108 – процессор
110 – запит
126 – пошуковий результат
112 – мережа
114 – система пошуку
122 – індекс
130 – пошукова система
120 – система індексів
152 – система ранжирування
140 – система якості посилань
150 – інформація про посилання
Зверніть увагу на Link Quality Engine – Систему якості посилань
Патент вказує на кілька моментів, які можуть призвести до зниження показників якості, заснованих на якості ресурсів, що посилаються на ваш сайт. Достатня кількість сумнівних посилань – і вони можуть повісити на ваш ресурс ярлик «низькоякісний сайт».
Складно сказати, вступив цей патент у силу чи має якийсь вплив, хоча читання деяких статей може змусити замислитися, чи не запровадив Google деталі, описані в цьому патенті і подібних йому, в дію. Стаття Phantom 2 – Analyzing The Google Update That Started On April 29, 2015 (Фантом 2 – Аналіз апдейту Google від 29 квітня 2015 г.).
Посилання з шаблонів
На багатьох сайтах є контент, який може розцінюватися як шаблонний.
Він включає контент у футері і сайдбарі, який не дає особливої ваги сторінці та повторюється на всьому сайті, це може бути копірайт, посилання на карту сайту і т.д.
Виявляється, якщо посилання веде з шаблонного контенту на інший сайт, Google може розглядати сайт, на який веде посилання, як низькоякісний.
«Фільтр різноманітності»
Патент також описує так званий «фільтр різноманітності» – процес відсіювання ресурсів, які надають надлишкову інформацію в систему якості посилань. Якщо ваш сайт веде на інший сайт з кількох сторінок, Google може враховувати тільки одне з цих посилань і відсіювати інші. Він також може враховувати ці посилання проти сайту, на який вони ведуть, вважаючи їх знаком його низької якості.
Переваги патенту
Як розраховується показник якості в патенті
302 – визначити ресурси, які ведуть на сайт
304 – відсіяти ресурси, які ведуть на сайт з шаблонного контенту
306 – відсіяти ресурси за допомогою «фільтру різноманітності»
308 – отримати показники якості для решти ресурсів
310 – розбити ресурси по групам якості
312 – порахувати кількість ресурсів у кожній групі
320 – визначити показник якості посилань на сайт, використовуючи кількість ресурсів у групах
Переваги, які дає патент, за словами творців:
1. Google може визначати контрольний показник якості сайту, розподіляючи за показниками якості ресурси, що ведуть на нього.
2. Google може класифікувати сайт як низькоякісний, якщо контрольний показник якості нижчий допустимого.
3. Google може знизити сайт у видачі, класифікувавши його як низькоякісний, що дозволить надати користувачам більш якісні ресурси.
Дані про патент:
Класифікація сайтів як низькоякісних
Номер публікації: US9002832 B1
Дата публікації: 7 Квітня. 2015
Заявлений 4 Червня. 2012
Дата пріоритету 4 Червня. 2012
Автори винаходу: Rajan Patel, Zhihuan Qiu, Chung Tin Kwok
Початковий правовласник: Google Inc.
Реферат
Методи, системи і пристрої, у тому числі комп’ютерні програми, закодовані на комп’ютерному носії інформації, для підвищення результатів пошуку. В одному аспекті метод включає отримання ресурсом показника якості за кожен з безлічі ресурсів, що посилаються на сайт / Кожен ресурс відноситься до однієї з безлічі груп якості ресурсів, кожна група якості ресурсів співвідноситься з рейтингом ресурсного показника якості, кожен ресурс співвідноситься з групою якості ресурсів, пов’язаної з діапазоном, що охоплює показник якості ресурсів для ресурсу.
Кількість ресурсів у кожній групі підраховується. Нормативний показник якості визначається за допомогою кількості ресурсів у кожній групі якості ресурсів. Якщо контрольний показник якості нижчий допустимого порогу, сайт класифікується як низькоякісний.
Висновки
Це не єдиний патент від Google, який фокусується на зниженні рейтингу сайтів на основі низького показника якості. Схоже, що і Панда, і Пінгвін використовують цю схему. Я раніше писав про декілька інших патентів, які також враховують низькі показники якості:
How Google May Calculate Site Quality Scores (from Navneet Panda)
Google’s Quality Score Patent: The Birth of Panda?
У темі на Moz:
Суть в тому, що Google, судячи з усього, знижує рейтинг сайтів, які можуть бути низькоякісними, щоб збільшити рейтинг якісних сайтів.
Оригінал статті – https://www.seobythesea.com/2015/06/how-google-may-classify-sites-as-low-quality-sites/
Еще по теме:
- Чи є зв’язок Пінгвіна з Мінусинськом?
- Конверсія сайту: як рахувати, від чого залежить
- Чи варто боротися за потрапляння у блок з відповідями в Google Пошуку?
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.