Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми просунули сайт послуг за високочастотними запитами в ТОП Яндексу за 3 місяці

Кейс: як ми просунули сайт послуг за високочастотними запитами в ТОП Яндексу за 3 місяці

like 55
11
25
19

Завдання

Є сайт, який надає послуги з вивезення снігу в Москві та Московській області. Приступили до роботи над проектом з серпня 2018 року.

Основна мета полягала в тому, щоб отримати ТОП-10 за основними високочастотними запитами в пошуковій системі Яндекс до зими 2018-2019 і відповідно збільшити трафік з органічної видачі.

Проблематика

Проблема була в тому, що напрямок діяльності досить вузький, трафік сезонний, а також у видачі вже були свої лідери, які займали топові позиції протягом тривалого періоду.

Зі 130 запитів, які нас цікавлять, в ТОП-10 було близько 60. Основний пул запитів висів за ТОП-20 (30) з 2017 року, і не було ніяких зрушень.

позиции по запросам "вывоз снега" на момент начала работ

Що робили

Почали роботу з проведення технічного аудиту, усунули всі технічні помилки.

Далі перейшли до робіт щодо внутрішньої оптимізації:

  • Розширення семантичного ядра, на основі якого трохи переробили та розширили структуру.
  • Оптимізація метаданих сторінок під ключові запити.
  • Робота з контентом і текстова оптимізація сторінок під запити.
  • Налаштування внутрішньої перелінковки між сторінками.

Після двох місяців робіт над сайтом були невеликі стрибки позицій, але в середньому вони залишалися на тому самому рівні.

небольшое изменение позиций по запросам "вывоз снега"

Тоді почали думати, в чому ще може бути причина. Приступили до більш ретельного аналізу конкурентів, які також займаються тільки вивезенням снігу. В ході аналізу виявили закономірність, що дуже багато таких вузько направлених сайтів, знаходяться поза ТОПом, оскільки на перших сторінках розташовуються більші конкуренти з розширеним переліком послуг, які включають вивезення різного сміття.

Після чого було прийнято рішення створити нові сторінки під «вивіз сміття». Даний проект дозволяв провести такий експеримент, оскільки власник займається як вивезенням снігу, так і вивезенням сміття, маючи кілька веб-ресурсів у цій ніші.

Додаткові роботи на сайті для експерименту

Спочатку виділили основні послуги топових конкурентів, які можна було б додати на наш сайт. Потім приступили до створення та оптимізації 8 нових сторінок:

  • Вивіз сміття (як одна з основних послуг).
  • Вивіз будівельного сміття.
  • Вивіз сміття контейнерами: контейнер 8 м3, 27 м3, 32 м3.
  • Вивіз побутового сміття (ТПВ).
  • Вивіз великогабаритного сміття.

Була зібрана додаткова семантика під дані послуги. На її основі підготовлені метадані та технічні завдання копірайтерам на унікальні тексти. Після того, як тексти були написані, ці сторінки були створені та додані на сайт.

Також була перероблена головна сторінка. Інформацію розширили та додали ключові входження, пов’язані з вивезенням сміття.

Результати

Результати нас дуже здивували. Після того, як нові сторінки серверів потрапили в індекс:

новые страницы услуг "вывоз мусора" в индексе

Основний пул запитів, починаючи з 15 листопада 2018, стрімко почав рухатися до топу. В результаті на 1 грудня 2018 року нам вдалося вивести в ТОП-10 практично всі основні запити з вивезення снігу. У ТОП-10 було понад 100 запитів (70% від загальної кількості), а в ТОП-3 – близько 50 (40% від загальної кількості).

запросы "вывоз снега" в ТОП 10
некоторые запросы "вывоз снега" в ТОП-3

Підсумки

Після 3 місяців робіт до початку зимового періоду змогли вийти в ТОП-10 за понад 100 основними запитами, з них у ТОП-3 – понад 50 відсотків. На даний момент продовжуємо вести роботи над проектом, щоб до наступного сезону всі 130 запитів були в ТОПі.

Над проектом працюють

  • Head of SEO (куратор проекту);
  • SEO-спеціаліст;
  • Редактор.
Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Никита К.

SEO-аналитик

Начинал с изучения вёрстки, затем плавно переключился на SEO, и вот уже на протяжении 2 лет занимаюсь продвижением коммерческих сайтов в компании Siteclinic.

Веду несколько проектов под руководством опытного SEO Team Lead. Одним из основных направлений моей работы является анализ Usability веб-сайтов и изучение поведения пользователей на них. Считаю, что простота и удобство использования — главный фактор, напрямую влияющий на конверсии и продажи коммерческих веб-проектов.

Девиз: Судьба помогает смелым

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх