- (Обновлено: ) Александр Я.
Сьогодні хочемо поділитися з вами свіжим кейсом. Сайт інтернет-магазину. Регіон – Москва. Відразу наведу скріншот. Ось такого зростання позицій вдалося досягти після внутрішньої оптимізації:
На жаль, не можу похвалитися, що завжди відразу після оптимізації позиції злітають до топу і + 100, +150 – звичайні показники. Зростання позицій після правильної внутрішньої оптимізації є завжди. Але, на жаль, не завжди таке.
Далі я перерахую етапи роботи та список ключових доопрацювань, які були проведені на сайті. Відразу хочу сказати, нічого секретного – стандартна схема та цілком очевидні для оптимізаторів доопрацювання. Фахівці навряд чи знайдуть у цьому списку для себе щось нове та спокійно можуть переходити до висновку, де я поділюся, в чому ж, на мій погляд, родзинка цього кейсу і чому результати цього разу вийшли вище середніх.
Етапи роботи:
- Аудит сайту та підготовка ТЗ щодо необхідних доопрацювань.
- Аналіз семантичного ядра, робота над його розширенням і базовий розподіл запитів за смисловими групами.
- Обговорення необхідних змін і коригування ТЗ.
- Підсумкова розбивка запитів за посадковими сторінками.
- Технічна реалізація змін на сайті.
- Підготовка текстів і мета-даних.
- Повторний аудит.
- Доопрацювання та усунення допущених у ході реалізації помилок.
- Розміщення текстів і мета-даних на сторінках сайту.
Ключові доопрацювання, реалізовані на сайті:
- створення на сайті додаткових підкатегорій;
- доробка сторінок товарних карток (важлива для ранжування інформація не індексувалась);
- зміна структури сторінок категорій (розширена інформація в блоках товарних карток, доданий текстовий блок, який презентує розділ);
- виправлення виявлених в ході аудиту технічних проблем і недоліків (починаючи від невірно складеної карти сайту та закінчуючи наявністю битих посилань, які перешкоджали нормальній індексації та ранжуванню сторінок);
- оптимізація навігації сайту;
- компромісні рішення стосовно структури та дизайну сайту;
- усунення на сайті внутрішніх дублів;
- заміна навігаційних посилань, реалізованих за допомогою js, на статичні посилання;
- реалізували ЧПУ;
- винесли в шапку сайту важливу для клієнтів компанії інформацію (контакти, посилання на розділи, час роботи);
- розширено опис товарів на сторінках категорій і підкатегорій;
- реалізована можливість залишати відгуки;
- розширений функціонал, реалізували можливість порівняти та відкласти товари, допрацювали кошик;
- підготовлена схема автоматичного формування мета-даних, а також передбачена можливість їх ручного корегування для всіх сторінок сайту;
- на етапі підготовки була проведена робота над зняттям ручних санкцій Google – санкції зняли;
- видалення елементів пошукового спаму з інформаційних сторінок сайту;
- видалення елементів пошукового спаму в перелінковці сайту.
А тепер родзинка
Єдина відмінність цього кейсу від інших проектів – не просто гарна, а відмінна взаємодія та залученість у процес зі сторони замовника. У результаті були не просто виправлені помилки та внесені необхідні зміни, а й реалізовані практично всі наші рекомендації щодо покращення сайту. Ситуації «Я заплатив, а ви там самі розбирайтеся» не було і близько. Зідзвонювання 5 разів на день, двогодинні телефонні обговорення – все це було. Замовник не просто готовий був поговорити про свою продукцію, а вникав у SEO-вимоги, давав необхідні консультації щодо специфіки своєї ніші, допомагав знаходити власні шляхи розв’язання.
При цьому ситуація не була простою. Можна почати з того, що всі доопрацювання робив не наш програміст, а клієнта. Це хоч і ускладнює завдання, але не критично, якщо вимоги виконуються і присутній конструктивний діалог у спірних ситуаціях, без яких, звичайно ж, не обходиться.
Набагато більше складнощів було викликано специфікою магазину. На відміну від більшості конкурентів компаній, він не пропонував готову продукцію, а показував дизайн товару, який виконується на замовлення. Тому стандартна модель і структура інтернет-магазину йому не підходили. Складний момент на етапі підготовки виник саме через неможливість створення товарних карток у звичному вигляді. Тому варіант структури пропозицій в аудиті довелося відкинути та шукати компромісне рішення. Тут як раз і потрібно було найбільше обговорень.
Саме клієнт показав два моменти, які допомогли подолати нестиковки та розробити альтернативний варіант структури та навігації, який підходив нам з позиції просування сайту та не суперечив ідеології компанії (тому, як позиціонує себе компанія на ринку). Не впевнений, що без глибокого знання специфіки тематики ми впоралися б із цією проблемою настільки ж ефективно.
А далі?! Звична схема – постановка задач, їх виконання, робота над помилками та заслужений результат.
Будь-який власник сайту хоче, щоб його проект був найкращим і приносив прибуток. Але ось витрачати час на спілкування з розробниками й оптимізаторами готові, на жаль, не всі. Цей кейс особисто для мене став чудовою демонстрацією того, чому це важливо.
Оптимізуйте з нами, оптимізуйте, як ми, оптимізуйте краще за нас. Успіху та високих позицій!
Если у Вас возникли проблемы с внутренней оптимизацией, обращайтесь к нам!
Еще по теме:
- Кейси: як ми вивели сайти з-під фільтру Яндексу
- Кейс: як виправлення банальних помилок внутрішньої оптимізації допомогло повернути сайт у ТОП-10
- Як ми підняли трафік у 2,5 рази до 300 000 у місяць (SEO-кейс)
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.