Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Повний посібник з лінкбілдингу для просування на Західний сегмент: Частини 2 і 3

Повний посібник з лінкбілдингу для просування на Західний сегмент: Частини 2 і 3

like 86
29
29
28

Для кого: SEO-фахівцям

Рівень підготовки: початковий

Місяць тому ми опублікували першу частину посібника з лінкбілдінгу від закордонного SEO-фахівця  Шона Андерсона, розглянувши деякі актуальні питання. Сьогодні пропонуємо вашій увазі 2 і 3 частини, де ви, сподіваємося, знайдете відповіді на всі питання, що залишилися стосовно даної теми і зможете на практиці переконатися в корисності наведених рекомендацій. (Першу частину можна подивитисяь тут).

 

ЧАСТИНА 2

  1. Розкажіть світу про свій сайт, але не попадайтеся на жебракуванні посилань
  2. Отримуйте посилання з реальних сайтів (а не з сайтів, які призначені тільки для посилань на інші сайти)
  3. Чи враховуються нетематичні посилання на мій сайт?
  4. Які посилання впливають на ранжування у видачі Google?
  5. Чи варто копіювати моїх конкурентів?
  6. Чи варто купувати посилання, щоб поліпшити позиції в Google?
  7. Чи безпечні взаємні посилання з непов’язаними сайтами?
  8. Кращий спосіб побудови посилань
  9. Чи варто користуватися каталогами посилань?
  10. Що таке «битий» лінкбілдинг?

ЧАСТИНА 3

  1. Чи хочу я отримати посилання на сторінках «Посилання на корисні сайти»?
  2. Уникайте синдикації статей
  3. Уникайте низькоякісних прес-релізів і реклами
  4. Чи є розшарювання в соцмережах новими посиланнями?
  5. Приманюйте посилання інформаційно насиченим контентом
  6. Як отримати локальне посилання?
  7. Отримуйте посилання з медіа-ресурсів
  8. Ідеальний лист з проханням про посилання

 

ЧАСТИНА 2

1. Розкажіть світу про свій сайт, але не попадайтеся на жебракуванні посилань

Google не хоче, щоб ви просили про посилання або самі їх проставляли, оскільки це в якійсь мірі є маніпуляцією видачею.

Тому не варто розсилати листи на кшталт:

Зробіть посилання на мій сайт, використовуючи наступний ключ зі сторінки з мінімальним PR 2…

Я отримую тисячі таких листів і не відповідаю на жоден з них. Це марна трата часу для обох сторін.

Що потрібно зробити:

1) переконайтеся, що ваш Title містить слова, які ви хочете бачити у посиланні на вас;
2) створіть унікальний і релевантний контент, який в свою чергу заробить популярність в інтернеті природним чином.

Щоб розповісти про свій сайт, почніть з:

  • Twitter
  • Stumbleupon
  • Facebook
  • Телевізору
  • Прес-релізів
  • Статей
  • Блогінгу
  • Linkedin

2. Отримуйте посилання з реальних сайтів (а не з сайтів, які призначені тільки для посилань на інші сайти)

 

Добре посилання = природне посилання. У свою чергу, погані посилання – це посилання, які розміщуються на сайтах, призначених тільки для цих посилань.

Сьогодні фахівці з лінкбілдингу все більше схиляються до білого лінкбілдингу і все менше – до покупних посилань.

В ідеалі:

  • навіть на сторінці «Корисні посилання» можуть бути хороші посилання, якщо вони несуть якусь цінність і супроводжується правильним анкором;
  • не варто розміщувати посилання на сайтах, які торгують посиланнями;
  • сторінка, яка на вас посилається, повинна бути в індексі і ранжуватися за вмістом тега Title.

 

3. Чи враховуються нетематичні посилання на мій сайт?

Так, враховуються.

Іноді для підвищення трафіку можна трохи відхилитися від тематики і додати якийсь актуальний контент.

Newsjacking-Історія («викрадені новини»), що стосуються вашої або суміжної ніші, – один з кращих способів отримання природних посилань.

Час від часу я відхиляюся від тематики свого блогу з метою отримання посилань авторитетних сайтів. Одного разу таким чином мені вдалося роздобути посилання з PR-9, а також посилання з .edu.

А якось раз я отримав посилання з домашньої сторінки бразильського аналога TechCrunch, яка принесла мені близько 5000 відвідувачів. Посилалися вони на нетематичну статтю річної давнини, яка непогано ранжувати завдяки моєму DA.

Якщо ви трохи відхилитесь, вибравши нішу з меншою конкуренцією, у вас будуть великі шанси потрапити в ТОП у видачі, і, відповідно, отримати посилання. І взагалі, потрапляння в ТОП – кращий спосіб отримання природних посилань.

4. Які посилання впливають на ранжування у видачі Google?

Будь-яке посилання, яке приносить трафік, може розглядатися як хороше.

Як відрізнити якісне посилання від низькоякісного?logo
Якість посилання (має вплив на ваше ранжування в Google) залежить від якості сайту і сторінок, які посилаються на вас.

Просто високого PR домену недостатньо, більш важливою є вага цієї сторінки на сайті.

Які посилання варті уваги?

Ваш анкор-лист повинен містити не тільки ключові слова, а й так звані безанкорні посилання, наприклад, www.hobo-web.co.uk тощо. Так він буде виглядати природно.

Ось мої головні правила:

1. Ваші внутрішні посилання не є найважливішими, але починати варто саме з них. Перш ніж отримувати чужі посилання, приведіть свій сайт до ладу. Google любить правильну структуру сайту з якісною внутрішньої перелінківкою. Особисто я віддаю перевагу мінімуму навігаційних і якомога більшій кількості контекстних посилань, і я підозрюю, що Google враховує тільки перші посилання на сторінці. Не забувайте посилатися на важливі сторінки якомога частіше;

2. Посилання з популярних новинних сайтів та інші авторитетні посилання є трастовими, а самі сайти мають безліч інших посилань;

3. Посилання з релевантного сайту – це мета SEO, але, звичайно, все залежить від сайту, ніші і типу посилання (посилання може виявитися дуже корисним);

4. Посилання з трастових сторінок з високим PR – наприклад, ресурси університетів, уряду і т.д. Це відмінні посилання, якщо ви зможете переконати вебмайстра поставити їх;

5. Посилання з не релевантних, але якісних сайтів – тут все залежить від сайту і типу посилань. Можуть виявитися дуже корисними для поліпшення PR і позиції в Google;

6. Посилання зі статті блогу знову ж залежать від якості сайту і особливо від його архітектури;

7. Посилання в соц. мережах самі по собі не є чинником ранжирування, але допоможуть вам отримати органічні посилання;

8. Посилання на сторінці «Корисні посилання» – як правило, є низькоякісними посиланнями і в рідкісних випадках можуть бути корисними. Тут також все залежить від показників сайту і сторінки, що посилається;

9. Взаємні посилання, як правило, дуже низькоякісні, можуть просто бути природною частиною довідкового профілю.

Не слід ставити посилання на свій сайт самотужки. Якщо навіть спочатку низькоякісні посилання трохи поліпшать ваші позиції, цілком ймовірно, що через місяць-два ці посилання принесуть проблеми з ранжуванням.

Посилання, яких слід уникати:

  • dofollow-посилання в блог-коментарі;
  • наскрізні посилання і списки посилань;
  • статейніки (каталоги статей);
  • підписи на форумах;
  • віджети;
  • мережі блогів і каталогів;
  • будь-яке неприродне посилання;
  • платні посилання.

Nofollow-Посилання (більшість посилань у блог-коментарях) не враховуються як посилання, але можуть служити джерелом трафіку. Деякі вважають, що Google враховує nofollow-посилання, але я б не став на них розраховувати.

Запам’ятайте: чим доступніше посилання, чим більше людей можуть його отримати, тим в остаточному підсумку нижча його цінність.

 

5. Чи варто копіювати моїх конкурентів?

Аналіз конкурентів є для мене обов’язковим. Я завжди аналізую зворотні посилання конкурентів з метою знайти якісні посилання, зрозуміти, як вони їх отримали, і спробувати зробити так само.

 

6. Чи варто купувати посилання, щоб поліпшити позиції в Google?

Якщо коротко – скоріше за все, немає сенсу. Особливо якщо вони виглядають як куплені посилання. Це порушує правила використання Google.

Коли ви купуєте посилання, ви берете на себе ризик бути зниженим у видачі Google за неприродні посилання.

Якби покупні посилання були неефективними, вони б не заборонялися правилами використання Google. Подумайте над цим.

І я ще раз нагадаю: якщо Google викриє вас у покупних посиланнях, він знизить ваші позиції.

Тому якщо ви вже купуєте посилання, то не робіть цього на «видних місцях» і переконайтеся, що вони не виглядають як проплачені.

Особисто я не купую посилань і вам не раджу. По-перших, це ризиковано, а по-друге, існує багато альтернативних способів отримати посилання.

Продавці посилань часто необережні

Ось лист від редакції Середньосхідного новинного сайту:

Привіт, (назва цього ресурсу) пропонує іншим компаніям купити посилання у  наших статтях. Щоб розмістити заявку, просто відправте список ключових запитів, які вам цікаві, і бажану ціну. Також ви можете самостійно знайти статтю, що підходить, на нашому сайті. Оскільки ми тільки почали цим займатися, у нас немає фіксованої ціни, і ви можете вибрати кількість, час проставляння посилань і т.д. Першим 1000 компаніям ми дозволяємо відправити заявки без обмеження за стартову ціну. Також просимо зауважити, що ми продаємо звичайні посилання, такі як: * посилання на «сайт xxxxxxxx» (футер головної сторінки) за ціною 500 $ у місяць (мінімум на 6 місяців). * текстове посилання на головній за ціною $ 1,300 у місяць. * Текстове посилання на внутрішній сторінці $ 1,000 у місяць. Як тільки ваша заявка буде затверджена, з вами зв’яжеться торговий представник для уточнення подробиць. Гарного дня!

Я подивився на ці посилання, і, звичайно, там було багато абсолютно непов’язаних сайтів – явні платні посилання.

Припустимо, я побачив там одного зі своїх конкурентів – тепер у мене є всі підстави повідомити Google, що сайт торгує посиланнями, а мій конкурент купує їх.

Якщо ви купуєте або продаєте посилання, робіть це акуратніше … перш ніж робити подібні пропозиції, потрібно побудувати якісні відносини, завести розмову.

У відповідь на їх лист я відправив їм посилання на цей пост… Doh! (Ну-ну…)

 

7. Чи безпечні взаємні посилання з непов’язаними сайтами?

 

Мої нові клієнти іноді пересилають мені листи інших підприємств з проханням розмістити взаємне посилання, аргументуючи це тим, що це поліпшить позиції обох сайтів.

Зазвичай я ігнорую взаємний обмін посиланнями з електронних листів, оскільки з досвіду переконався, що в листах на кшталт того, що вище, хороших посилань не буває.

Крім того, обмін посиланнями також є порушенням правил Google:

Ваші позиції в Google частково засновані на аналізі сайтів, які на вас посилаються. Кількість, якість і релевантність посилань впливають на ваші позиції. Сайти, які посилаються на вас, можуть вказувати тему вашого сайту і свідчити про його якість і популярність. Проте деякі веб-майстри залучені до схем обміну посиланнями і додають сторінку партнерів виключно заради обміну посиланнями, не беручи до уваги якість посилань, джерела і довгостроковий вплив, який вони можуть спричинити на їх сайти. Це є порушенням Google-рекомендацій для веб-майстрів і може негативно позначитися на позиціях сайту.
Приклади посилальних схем:
Надмірна кількість взаємних посилання або обмін посиланнями («Пошліться на мене, а я пошлюся на вас»).

Взаємні посилання

Якщо хтось посилається на мій сайт, а я не посилаюся на них у відповідь – це хороше одностороннє посилання. Якщо ви посилаєтеся на сайт, який посилається на вас, це і є взаємне посилання. Вони достатньо часто зустрічаються в інтернеті. Google залишає за собою право знизити ваш сайт за дії, пов’язані зі взаємними посиланнями.

Тому я рекомендую вам уникати:

  • схем швидкого обміну посиланнями;
  • взаємних посилань з низькоякісними сайтами (не варто переживати про взаємні посиланнях з трастовими сайтами);
  • використання взаємні посилань у якості стратегії підвищення позицій;
  • посилань на кого попало просто тому, що вони послалися на вас.

 

8. Найкращий спосіб побудови посилань

Зосередьтеся на побудові «посилального» контенту і зробіть стратегії отримання посилань, при цьому уникаючи низькоякісних.

Кілька порад, якими я користуюся під час полювання за посиланнями:

1. Pagerank. Я сказав Pagerank? Так. Pagerank досі є важливим фактором. Google (насправді Мет Катс) сказав, що найлегший спосіб витягти сторінку з додаткових результатів пошуку в Google – це поліпшити PR цієї сторінки. Високий Pagerank також означає, що ваш сайт індексується частіше, ніж належить (і це добре, якщо ви постійно додаєте новий контент (що ви і повинні робити)). Якщо Pagerank справжній, він може служити хорошим індикатором, але сліпо довіряти йому не варто;

2. Анкорний текст – це текст посилання. Якщо я хочу ранжуватися за якимось запитом і у мене є добре оптимізована сторінка під цей запит, яка чекає посилань, мені б хотілося, щоб це посилання також містило ключове слово (як, наприклад, [фахівець з лінкбілдингу], а не [натисніть тут]). Я ж не збираюся ранжуватися по [натисніть тут]! Як правило, те, що є в Title, з’являється на посиланні. Змінюючи Title, ви отримуєте різноманітні анкори;

3. Контекстне посилання, оточене текстом. Google добре визначає довгі списки посилань, як, наприклад, меню, тому я б спробував отримати посилання з тексту на сторінці, це виглядає природніше. В ідеалі біляпосилальний текст також повинен бути релевантним моїй сторінці. Це, на мій погляд, кращі посилання;

4. Trust / Authority. Трастові сайти передають trust-фактор. Трастові авторитетні сайти, як правило, посилаються лише на якісні релевантні сайти. Якщо вам вдасться роздобути посилання з трастового сайту у вашій ніші, то воно на вагу чистого золота. Як визначити такий сайт? Якщо Google враховує кількість і якість посилань, то, напевно, вам потрібні сайти і сторінки з великою кількістю якісних посилань;

5. Релевантність/Тематика. Наскільки релевантна сторінка, що посилається на вас? Якщо у вас є сайт SEO тематики, чи спробуєте ви отримати посилання з інших сайтів пошукової оптимізації? Я постараюся будь-яким чином добути таке посилання;

6. Хаб. Кожна ніша має авторитетний хаб – внутрішню мережу сайтів, на яку посилаються всі інші сайти ніші. Очевидно, посилання з такого ресурсу буде корисним.

І ще: зробіть різноманітними стратегії отримання посилань і самі посилання. Таким чином ви зможете вберегти себе від серйозних наслідків апдейтів Google.
Адже ви пам’ятаєте: то, що сьогодні належить до «білого» SEO, завтра може стати «чорним»!

 

9. Чи варто користуватися каталогами посилань?

З 2016 я уникаю більшості, якщо не всіх, директорій. Якщо я додам сайт в будь-яку директорію, то це буде підпадати під такі критерії Google:

Каталоги часто використовуються для просування молодих сайтів Google. Існують дійсно якісні тематичні каталоги, але в порівнянні з низькоякісними каталогами їх небагато.Якщо ви вирішили додати свій сайт в каталог, переконайтеся, що він тематичний, модерується і має хорошу структуру.

Думаю, цим посиланням гріш ціна, і багато які з цих каталогів з часом перетворяться на низькоякісну ферму посилань.

Більшість каталогів передають вам незначний трафік або взагалі не передають його. І це однозначно не ті посилання, які стане враховувати Google.

Слід сказати, що це може спрацювати на одному рівні, і не факт, що буде працювати далі. Тому цілком може виявитися, що в наступному році ви будете платити тій же самій компанії, щоб вона зняла це посилання.

 

10. Що таке «битий» лінкбілдинг?

Одного разу я скористався одним простим методом і отримав 500 посилань з PR-5 з понад 3000 посиланнями на нього – і це був справжній сайт.

Одного разу, коли я переглядав видачу, мене зацікавив один прострочений домен, який ранжирувався за потрібним мені запитом. Сайт був призупинений і висів протягом 6 місяців. Контенту на ньому практично не було, з чого стало ясно, що справа в сильних зворотних посиланнях. Я б міг придбати цей домен, але він належав моєму конкуренту, і я впевнений, що поніс би збитки, якщо б я придбав його!

Я прогнав його через перевірку зворотних посилань, знайшов найсильніші з них, зв’язався з власниками цих сайтів, вказавши, що вони посилаються на мертвий сайт, який не оновлюється вже 6 місяців. Ну і, звичайно ж, запропонував як альтернативу свій свіжий і якісний контент.

Таким чином, я отримав не тільки подяку, а й сильне релевантне посилання.

Можна також підійти і з іншого боку: спочатку знайти ресурс, з якого ви хочете отримати посилання, просканувати його вихідні посилання, знайти серед них биті, а потім запропонувати замінити їх.

 

Частина 3

1. Чи хочу я посилання з «Посилання на корисні сайти»?

Прикиньте, скільки важить це посилання, особливо якщо на сторінці їх понад сто! Користь для сайту від нього може виявитися мікроскопічною, а ось накликати небезпеку, якщо сайт низькоякісний, можна запросто.

Не купуйте таких посилань. Хоча бувають винятки, якщо мова йде про сторінку з корисними посиланнями сайту з хорошою репутацією.

Кілька ознак такої сторінки:

  • сторінка ранжуется з посиланнями за допомогою оператора info (info:www.hobo-web.co.uk);
  • сам сайт авторитетний і відомий у вашої галузі;
  • наявність зворотних посилань на цей сайт (наприклад, я використовую для перевірки Majestic).

 

2. Уникайте синдикації статей

 

Для мене синдикація статей – це табу в 2016. Ви ніколи не знаєте, в якій кількості і на які ресурси потрапить ця стаття.

Я вважаю, що вашим статтям місце на вашому блозі, який, по суті, привертає трафік і посилання, а також підвищує вашу репутацію.

Але якщо ви все ж вирішили розмістити свою статтю на будь-якому ресурсі, то стежте за тим, куди потрапить контент.

 

3. Уникайте низькоякісних прес-релізів і реклами

 

Розсилаючи прес-релізи третім особам з метою публікації їх на постійних ресурсах, я б перш за все переконався, що мою адресу в них вказано коректно, а саме HTML-посиланням: https://www.hobo-web.co.uk. На деяких сайтах адреса з «https://» стає автоматичним посиланням. Якщо ж ваш адреса буде вказана у вигляді неклікабельного посилання (www.hobo-web.co.uk), це мало чим допоможе під час ранжуванні в Google.

І ще: під час розсилки великого числа прес-релізів з посиланнями, не забувайте ставити «rel=nofollow», щоб Google не прийняв це за спробу маніпуляції.

 

4. Чи є расшарювання в соцмережах новими посиланнями?

 

Особисто я вважаю, що ні. Поки що.

Не думаю, що Google збирається ставити мільярди твітів вище HTML-посилань. Не зараз і не ізольовано.

Поки що я не зустрічав доказів того, що твіти істотно впливають у Google (в порівнянні з HTML-посиланнями). Варто зауважити, що пошукові системи працюють у цьому напрямку.

Підтвердження цьому ось ця таблиця від Web SEO Analytics, що базується на статті, опублікованій в Search Engine Land:

tabl

 

Очевидно, що пошукові системи враховують соціальні сигнали, і з часом цей вплив тільки збільшиться.

 

5. Приманюйте посилання інформаційно насиченим контентом

Додавання інформаційно насиченого контенту на ваш сайт – відмінний метод залучення природних посилань з форумів і блогів. Чим глибше стаття, тим більше у неї шансів вище ранжуватися в Google, особливо за Long Tail запитами.

П’ять речей, про які вам варто потурбуватися, перш ніж ви опублікуєте контент для приманювання посилань:

1. Тема – це найважливіше, хороший заголовок зверне увагу навіть на поганий контент;

2. Верстка – потрібно створити такий зовнішній вигляд, який би асоціювався у людей з чимось, на що вони хотіли б послатися;

3. Зображення – класна картинка може зробити всю роботу за вас, а відео – тим більше. Але не у всіх хороший смак, тому попередньо порадьтеся з кимось, наприклад, з друзями;

4. Аудиторія – ви повинні мати чітке уявлення про те, що цікаво, і про те, як краще подати матеріал для своєї цільової аудиторії;

5. Правопис – я працюю дуже швидко, часто допускаю помилки і особливо не переймаюсь з приводу граматики. Але якщо ви хочете, щоб ваш контент був успішним, перевіряйте правопис.

 

6. Як отримати локальне посилання?

Ви живете в якомусь місті, регіоні, галузі. Вбийте в Google щось з перерахованого вище, і вам відкриється список потенційних посилань. Сотні посилань.

Щоб роздобути посилання, потрібно розуміти, що сайт дасть вам його, якщо у нього буде на то причина.

Ось вам кілька ідей:

  • місцева рада– як правило, на їх сайтах є бізнес-каталоги;
  • місцевий коледж чи університет – запропонуйте знижку для студентів;
  • місцева торгова палата – приєднуйтеся або запропонуйте знижку членам;
  • місцева газета – завжди намагайтеся, щоб вас згадували в місцевих газетах;
  • місцевий футбольний клуб – знижка = згадка на їхньому сайті;
  • місцеві спортивні клуби – запропонуйте їм знижку або спонсорство за згадку на їх сайті;
  • місцеві бізнес-каталоги – це досить часте явище, тільки попередньо перевірте їх якість;
  • релігійні спільноти – коли мова йде про бізнес, я не належу до жодної віри. Кому знижку?;
  • місцеві доброчинні установи – найдоступніша посилання: Дайте пожертви за згадку про вас на сайті;
  • місцевий бізнес – запропонуйте знижку персоналу.

Не всі з цих посилань легко дістати, це може зайняти чимало часу, але воно того варте.

 

7. Отримуйте посилання з медіа-ресурсів

Я люблю посилання з медіа-ресурсів. Кращий спосіб отримати їх – бути авторитетним в якійсь області. Це, як правило, має на увазі написання постів, які демонструють компетентність у якомусь питанні. PR-агентства – відмінний спосіб роздобути такого роду посилання, тому що у них є зв’язки. Чесний PR – це найцінніший актив у вашій посилальної стратегії.

 

8. Ідеальний лист з проханням про посилання

Скажу відразу, ідеального листи з проханням про посилання не існує.

Особисто я роблю так:

  • не надсилати багато листів – був всього один за минулий рік;
  • намагаюся робити лист коротким і змістовним;
  • використовую заголовок «FAO (For attention of – До уваги)«Назва організації »;
  • ніколи не автоматизую цей процес – кожен лист складаю персонально в невимушеній манері;
  • чітко вказую ту сторінку, з якої хочу отримати посилання, переконавшись, що вона якісна, тобто високо ранжуется і отримує хороший трафік;
  • не використовую низькоякісних сторінок для своїх посилань;
  • ніколи не прошу розмістити посилання на головній сторінці і не прошу, щоб послалися на мою головну сторінку;
  • завжди уточнюю URL, на який я хочу отримати посилання;
  • у мене завжди є контент, гідний посилань;
  • ніколи не уточнюю анкорний текст;
  • ніколи навіть не натякаю на взаємне посилання;
  • одному адресату пишу лише один раз (ну гаразд, можливо, двічі);
  • представляюся самим собою, коли роблю це для себе;
  • й найважливіше – я чесно кажу, навіщо мені потрібне посилання.

У листі я ніколи не пишу про вигоди другої сторони, що це поліпшить їх позиції або, наприклад, що «я серфив інтернет і натрапив на ваш сайт». Я говорю про те, що ця інформація є більш актуальною і якісною, ніж та, на яку вони посилаються. І так воно і є.

Точно не знаю, чому, але це працює. І ще: якщо я знаходжу якісь недоліки на їхньому сайті, я в дружній манері вказую на них і пропоную свою допомогу відносно SEO.

 

Сподіваємося досвід SEO-фахівця  Шона Андерсона, описаний в даному гіді по лінкбілдингу, виявиться вам корисний.

Бажаємо якнайбільше хороших зворотних посилань вашому сайту!

 

 

 

Першоджерело: Link Building: How To Build Links To Your Website in 2016 by Shaun Anderson

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх