Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    Основні причини, через які просування сайтів терпить фіаско

Основні причини, через які просування сайтів терпить фіаско

like 79
40
19
20

Саме тому все жорсткішою стає конкурентна боротьба за топові місця у видачі пошукових систем. Шанси маленьких компаній відвоювати довіру потенційних покупців у відомих брендів у інтернеті вище, ніж в офлайні, а це робить конкуренцію ще вищою.

Для боротьби за пошуковий трафік компанії або наймають фахівців, або намагаються обійтися своїми силами. На жаль, відсутність досвіду та спеціальних знань часто призводять до плачевних результатів – на сайт накладаються штрафні санкції з боку пошукових систем, або його просто не виходить вивести на лідируючі позиції.

Коли треба бити на сполох?

Просування вашого сайту явно зайшло в глухий кут, якщо:

  • ви вже більше, ніж півроку регулярно оплачуєте рахунки оптимізаторів і отримуєте натомість якісь звіти, але реального результату у вигляді зростання позицій і пропускної здатності не помічаєте;
  • ви помітили, що сайт став гірше індексуватися, кількість сторінок в індексі зменшилася в рази;
  • сайт був у топі, але раптом позиції за багатьма запитами просіли.

Причинами таких ситуацій у 90% випадків є неправильні дії фахівців з просування сайтів, які призводять до накладання штрафних санкцій з боку пошукових систем. Розглянемо більш докладно, як пошукова система «Яндекс» карає сайти за помилки під час просування.

Фільтри Яндексу

Фільтр за переоптімізацію

Фільтр накладається у разі, якщо сторінки сайту оптимізовані під запити, на які вони реально не містять відповіді. При цьому текст може бути, як низькопробним, так і цілком якісним з точки зору унікальності та читабельності.

Якщо відвідувач переходить на сторінку з видачі за якомось запитом і замість чіткої відповіді знаходить тільки загальні фрази, безглузді пропозиції, написані спеціально під це словосполучення, він повертається у видачу і продовжує пошук. Це знижує показник ПФ, який є одним з пріоритетних у поточному алгоритмі. Результат – песимізація сайту.

На скріншоті нижче – приклад використання спамної конструкції в тексті з метою підвищення рейтингу в пошуковій видачі за запитом «натяжні стелі відео»:

пример некачественного текста

Оскільки саме формулювання запиту передбачає, що користувач хоче побачити на сторінці саме відео, а ніякого відео на сайті немає, сторінка не дає відповіді на запит користувача. Крім того, сам ключовик вписаний у текст у вигляді спамної конструкції, а це ще один аргумент на користь накладання фільтру за переоптімізацію.

Зняти фільтр можна тільки повним очищенням сторінок сайту з переглядом списку пошукових запитів.

Фільтр афіліатів

Якщо компанія робить відразу кілька сайтів з одним і тим самим набором послуг (товарів) і намагається просунути всі ресурси за одними й тими самими запитами на позиціях, що лідують, пошуковик розглядає це як спробу монополізувати видачу і накладає фільтр афіліювання. У пошуковій видачі залишається тільки один сайт з групи, а інші індексуються, але у видачу не потрапляють.

Вийти з-під фільтру афіліювання дуже складно. Навіть якщо на всіх сайтах поміняти дизайн, двигуни, перенести на новий хостинг (різний для кожного сайту), фільтр не знімуть. Щоб позбутися від афіліювання, слід зробити так, щоб на кожному сайті відрізнявся набір товарів/послуг, а також ціни на них. Погодьтеся, мало кому з власників афілійованих сіток підійде такий варіант.

Якщо ви вже потрапили під цей фільтр, самий розумний варіант – вибрати один сайт із сітки та прописати 301 редирект з інших сайтів на цей. Таким чином, в індексі та видачі залишиться тільки один основний сайт, який ви самі вибрали.

Фільтр за однакові сніппети

Цей фільтр накладається, якщо сніппет вашої сторінки такий самий, як у конкурента. Щоб вийти з-під фільтру, досить виявити, який текст сторінки потрапляє у сніппет і уникализировати його.

Фільтр АГС 17/30

Даний фільтр створений розробниками алгоритмів, щоб боротися з ресурсами низької якості (ГС = “гівносайт”). Фільтр названий на честь реальної моделі зброї – гранатомети АГС-17 «Полум’я» і видаляє з індексного бази пошуковика усі сторінки, які, на його думку, не цікаві користувачеві.

Тобто, якщо контент на вашому сайті бажає бути кращим, створений у стилі «аби текст просто був», ви ризикуєте потрапити під розстріл. Одна за одною будуть зникати сторінки сайту з індексу пошукових систем, поки не залишиться від 1 до 10.

Фільтр «лікується» розміщенням дуже якісного, цікавого та корисного для користувача контенту.

Фільтр за дорослий контент

Накладається на сайти, контент яких містить елементи порно: фрази, картинки, відео або навіть рекламу. При цьому сайт пропадає з видачі за усіма запитами, крім «дорослих», що призводить до багаторазового зниження пошукового трафіку.

«Нормативний бум»

Пройшли ті часи, коли для просування можна було закупити за один раз велику кількість посилань і спокійно чекати результату. А якщо немає результату – зняти всі відразу та купити нові.

Такі різкі скачки просто “кричать” пошуковикам, що посилання комерційні та куплені з метою маніпуляції результатами видачі. Результат – нівелювання ваги посилань, запідозрених в участі у “бумі”.

Фільтр за Переспам анкор-листа

Мабуть, найпоширенішою помилкою є переспам анкор-листа. Тобто, якщо ви в анкорах посилань використовуєте тільки точні входження ключових слів, швидше за все, такі посилання враховувати не будуть.

Анкор-лист повинен виглядати природно, ключові запити слід вживати і в різних відмінках, і з перестановкою слів, і з додатковими словами, використовуючи, наприклад, підказки Яндексу. Особливо добре сприймаються пошуковими системами безанкорні посилання.

Інші помилки, які призводять до зниження позицій або невихід сайту в ТОП

До найпоширеніших помилок оптимізації сайтів можна віднести:

  • дубльований контент: кожна сторінка повинна мати свій оригінальний текст, що відповідає її призначенню. Дуже часто такі дублі зустрічаються на сторінках пагінаціі;
  • неунікальний контент: тексти можуть бути «розтягнуті» як власниками інших сайтів, так і розміщені для реклами ресурсу самим власником, чого ніколи не варто робити;
  • однакові заголовки title: кожна сторінка повинна мати свій оригінальний заголовок, який коротко описує суть сторінки;
  • неправильна перелінковка: не слід ставити посилання з внутрішніх сторінок на головну – така перелінковка виглядає неприродною та негативно сприймається Яндексом. Перелінковувати слід внутрішні сторінки, якщо це не суперечить зручності користувачів. За таким самим принципом можна поставити з головної сторінки кілька посилань на внутрішні.

Помилки, які підвищують кількість відмов

Багато власників сайтів дбають про правильну внутрішню та зовнішню оптимізацію і зовсім забувають про зручність свого ресурсу. І даремно, як ми знаємо з офіційного джерела, що юзабіліті впливає на ранжування сайту.

Тому, якщо у сайту хороші позиції, але немає замовлень або мало відвідувачів, проаналізуйте сайт на зручність для користувачів. Причина низької кількості переходів на сайт з видачі може також полягати у непривабливих сніппетах.

Підчас аналізу рекомендую використовувати Яндекс.Метрику. Функція «WebVisor» наочно покаже дії відвідувачів на сайті та допоможе визначити візуальні бар’єри.

 

Дотримуючись нижченаведених правил, ви зможете уникнути якщо не всіх, то багатьох проблем у просуванні.

  • Контент сайту повинен бути:
  • унікальним, цікавим і корисним для відвідувача;
  • чітко відповідати на пошуковий запит;
  • якість текстів має бути високою, без помилок і безглуздих фраз;
  • ключові запити повинні бути вписані органічно без виділень жирним шрифтом, текст не повинен бути ними переспамлений;
  • не допускайте наявності дубльованого контенту на сайті.
  • Заголовки сторінок title і мета-теги «description» і «keywords» повинні бути унікальні для свого сайту. Не допускайте простого перерахування ключових запитів у заголовку title.
  • Правильно перелінковують сторінки сайту.
  • Не купуйте посилання на ГС і за допомогою агрегаторів.
  • Анкор-лист не має бути переспамленим точним входженням запитів. Розширюйте семантичне ядро, щоб анокр-лист був більш природним.
  •  Не нехтуйте юзабіліті сайту та його контентом. Робіть ресурс зручним, корисним, інформативним, у першу чергу, для відвідувача, а не для себе або пошуковика.

І якщо у вашого сайту все ж таки виникнуть проблеми, з якими ви не зможете впоратися самотужки, ми завжди чекаємо вас на сторінках нашого форуму.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Siteclinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Пока оценок нет)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх