- (Обновлено: ) Наталия Б.
У цій статті ми розглянемо, як за допомогою GTM легко налаштувати відстеження переходів на неіснуючі сторінки вашого сайту.
Перш ніж приступити до налаштування відстеження 404 помилок, переконайтеся в тому, що на сайті коректно встановлений контейнер GTM і що через нього вбудований Google Analytics. Про те, як правильно встановити Google Tag Manager, ми писали в статті «Посібник зі встановлення та налаштування Google Tag Manager для новачків».
Крок 1. Створіть змінну
Для цього виконайте такі дії:
А. На панелі навігації зліва перейдіть за посиланням «Змінні».
Б. У розділі «Призначені для користувача змінні» натисніть на кнопку «Створити».
В. Придумайте назву для змінної.
Ми назвали Http Request. Якщо ви назвете по-іншому, змініть назву і в коді наступної змінної.
Г. Виберіть тип змінної – «Власний код JavaScript»
Д. Вставте цей JavaScript код:
function getReq(){ var req = false; if (window.XMLHttpRequest) { try { req = new XMLHttpRequest(); } catch (e) { req = false; } } else if (window.ActiveXObject){ try { req = new ActiveXObject('Microsoft.XMLHTTP'); } catch (e) { req = false; } } if (!req){} return req; }
Крок 2. Створіть ще одну змінну
Друга змінна буде звертатися до першої та віддавати код відповіді серверу
Для цього виконайте ті самі дії, що і під час створення першої змінної, тільки придумайте іншу назву (Ми назвали «Код відповіді серверу») і вставте наступний JavaScript код:
function() { var req = {{Http Request}}; try { req.open('GET', '{{Page URL}}', false); req.send(''); } catch (e) { success = false; error_msg = "Error: " + e; } return req.status; }
Крок 3. Створіть тригер з такими параметрами:
Тип тригеру: «Перегляд сторінки»
Умови активації: «Деякі перегляди сторінок»
Умова, за якої потрібно активувати тригер: код відповіді серверу містить 404
Крок 4. Створіть тег з такими параметрами:
Тип тегу: «Universal Analytics»
Тип відстеження: Подія
Категорія: ми назвали «error404»
Дія: виберіть значення {{Page URL}}, щоб побачити, на якій сторінці спрацювало подія
Тригер активації: тригер, створений на попередньому кроці
Крок 5. Перевірте й опублікуйте тег
У режимі попереднього перегляду перейдіть на неіснуючу сторінку вашого сайту. Якщо, після натискання на кнопку, контейнер у консолі відобразився під рядком «Tags Fired On This Page», значить, тег встановлено без помилок.
Після того як ви переконаєтеся у правильності налаштування тегу, налаштуйте відстеження цілі в Google Analytics.
Для цього створіть і налаштуйте нову мету в Google Analytics. Інформацію, яку ви вказали під час налаштування тегу в GTM, продублюйте під час налаштування мети в Google Analytics.
Крок 6. Перевірте, чи все ви зробили правильно
Досягненням мети стане перехід на неіснуючу сторінку вашого сайту. Перейдіть за нею та подивіться подію в Google Analytics. Для цього перейдіть у «Звіти» – «У режимі реального часу» – «Події».
Таким чином, ми налаштували відстеження 404 помилок без втручання у вихідний код сторінок.
Еще по теме:
- Як утримати відвідувачів на сайті та покращити ПФ: 19 ідей
- Як створити вбивчий контент: побудова карти ключових слів
- 5 причин, через які Яндекс не полюбить ваш сайт
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.