Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Як підвищити релевантність у 2019 році

Як підвищити релевантність у 2019 році

  • (Обновлено:
  • 25 минут
like 72
33
28
11
Що таке релевантність
Як пошукові системи розуміють, що сторінка релевантна запиту

Як перевірити, за якими запитами пошукові системи показують сторінку

Як зрозуміти, яку сторінку сайту пошуковики вважають більш релевантною запиту

Як допомогти пошуковому роботу вибрати правильну релевантну сторінку

1. Оптимізувати Title і H1

2. Підвищити змістовність і корисність опису

3. Візуальний контент

4. Внутрішня перелінковка

1. Якими повинні бути посилання на сайт

2. Як підвищити «візуальну» релевантність результату у видачі

Популярні проблеми з релевантностью

Питання з нашого телеграм-каналу

Висновок

Що таке релевантність

Релевантність – це те, наскільки точно ваша сторінка відповідає на запит потенційного клієнта.

Яндекс визначає її – як найкращу відповідність інтересам користувачів, які шукають інформацію.

Релевантність – це один із факторів, за яким пошукові системи визначають видимість сайту або окремої сторінки за запитом та її місце в пошуковій видачі. Тобто, щоб бути в ТОП за ключовою фразою, потрібно, щоб сторінка максимально відповідала інтенту та вимогам пошукових систем.

Як пошукові системи розуміють, що сторінка релевантна запиту

Щоб зрозуміти, як пошукові системи визначають найбільш релевантні результати та формують видачу за запитами, розглянемо принципи роботи пошуку.

Як це робить Яндекс

У своїх принципах ранжування пошуку Яндекс каже, що їх основна мета – показувати користувачам відповідні результати (сторінки) незалежно від типу контенту. Для пошукової системи важлива якість пошуку. Якщо вона буде погано шукати (тобто показувати нерелевантні результати), люди просто перестануть нею користуватися.

Яндекс каже, що порядок сторінок у видачі визначається наступним чином:

Как формируется выдача Яндекса

Про те, що сторінка релевантна пошуковій фразі, яку ввів користувач, пошуковику відомо з входжень слів із запиту:

  • у текст;
  • у значимі теги та метатеги Title, H1, Alt;
  • посилання (внутрішні та зовнішні).

Також під час формування видачі Яндекс враховує інші метрики, наприклад, поведінку користувачів на сайті, спамність.

Яндекс визначає релевантність повністю автоматично, формули постійно удосконалюються за рахунок машинного навчання.

А що ж Google

У своїй довідці Google вказує, що визначає тематику сторінки на етапі індексування:

«Після виявлення сторінки потрібно визначити, якій темі присвячено її зміст. Цей процес називається індексацією. Він полягає в тому, що Google аналізує контент сторінки та систематизує знайдені на ній зображення і вбудоване відео.»

Що при цьому важливо для робота Google:

  • слова, які є в документі;
  • де вони знаходяться на сторінці: входження в назву сторінки, заголовки, основну частину тексту.

«Основний показник того, що інформація на сторінці важлива – це наявність на ній тих самих ключових слів, що і в пошуковому запиті.»

Також пошукова система визначає змістовність сторінок: чи є синоніми, фото, відео. Звертає увагу на те, чи збігається мову сторінки з мовою запиту користувача, персоналізує видачу залежно від історії браузера, для геозалежних запитів – дивиться на регіональну приналежність сайту.

Трохи рекомендацій від Google, як зробити, щоб сторінка була проіндексована за потрібними запитами:

Как улучшить индексирование страницы гугл

А що далі і як це стосується релевантності?

Після аналізу сторінки пошукова система додає її в свій індекс і зберігає там. Далі робота пошуковика виглядає наступним чином:

Користувач вводить запит → пошуковий алгоритм йде в індекс (таку собі бібліотеку з масою даних) → знаходить ті, що підходять під цей запит (релевантні) результати → показує їх у видачі.

Крім входжень ключових слів, на релевантність у Google (за словами представників пошукової системи) впливає понад 200 чинників.

Детальніше про те, як працює пошук Google – у Довідці.

Як перевірити, за якими запитами пошукові системи показують сторінку

Подивитися, за якими запитами сторінка була видна у видачі Google, можна за допомогою Google Search Console.

Для цього переходимо в розділ «Ефективність», вказуємо сторінку, період, за який потрібні дані, тип пошуку «Веб»:

Посмотреть фразы в Google

Щоб вивантажити дані з Google Search Console по всіх сторінках сайту, використовуйте додаток Search Analytics for Sheets.

Детальніше про те, як ним користуватися – у нашій інструкції.

Подивитися, за якими запитами сторінка була видна у видачі Яндексу, можна в панелі Яндекс.Вебмайстер. Переходимо до звіту «Пошукові запити» на вкладку «Усі запити та групи». Фільтруємо за URL.

По каким запросам была видна страница в Яндекс.Вебмастере

Пакетно вивантажити дані можна за допомогою скрипта:

javascript: (function(){msg="Перейдіть на сторінку Пошукових запитів /search/queries/";if (location.pathname.search("/search/queries/")<0) {console.clear();alert(msg);} else {if (!window['init_pmp']) {s=document.createElement("script");s.src="https"+"://pr"+"-cy."+"ru/assets/"+"bookmarklet/"+"kw.wm.js";document.head.appendChild(s);} else {init_pmp();}};})();

Скрипт був створений Сергієм Лосєвим та доопрацьований командою PR-CY.

Як зрозуміти, яку сторінку сайту пошуковики вважають більш релевантною запиту

У Google

Використовуємо запит типу «пошукова фраза» site:domen.com

Наприклад, щоб визначити, яку сторінку на olx Google вважає релевантною ключу «зняти квартиру», вводимо такий запит:

Поиск релевантной страницы в Google

У Яндексі

Щоб подивитися цю інформацію у Яндексі, переходимо в налаштування пошуку, вказуємо домен, регіон, інші дані (якщо потрібно):

Посмотреть релевантную страницу на сайте в Яндексе

Як допомогти пошуковому роботу вибрати правильну релевантну сторінку

Перед тим як починати просування, потрібно зібрати ключові запити та вибрати для кожного цільову сторінку – ту, яка буде видна у результатах пошуку за цією пошуковою фразою. Пошукові системи вибирають її автоматично, але можна їм трохи допомогти, попрацювавши над внутрішньою і зовнішньої оптимізацією.

Як поліпшити внутрішню релевантність

1. Оптимізувати Title i H1

Title і H1 – основні елементи, які використовуються під час оцінки релевантності сторінки. Незважаючи на те що це очевидно, багато оптимізаторів так і не навчилися правильно заповнювати теги. І в мережі можна зустріти ситуацію, коли основний запит знаходиться в кінці тегу:

Пример Title в выдаче Яндекса

Як зробити релевантний Title:

  1. Основне (найбільш частотне) ключове слово, під яке просувається сторінка, знаходиться на самому початку тегу.
  2. Ключові входження знаходяться у видимій частині Title.
  3. Під час оптимізації під Яндекс важливо звертати увагу на порядок слів у ключовій фразі та кількість.

Подивитися, як користувачі шукають найчастіше, можна в Яндекс.Вордстаті за допомогою оператору “запит”.

Проверка основного вхождения с помощью Яндекс.Вордстат

  1. Не «розмитий» додатковими фразами.
  2. Не розбиті основні пасажі. Це можливо, якщо в Title використовується крапка.
  3. Без переспаму.

Яким повинен бути H1:

  • один на сторінці;
  • із входженням основного ключового запиту сторінки;
  • ємно описувати, що знаходиться на сторінці;
  • відрізнятися від Title (таким чином можемо охопити більше запитів).

Наприклад, щоб зробити сторінку релевантною запитам «ринопластика», «пластика носа», «ринопластика в Москві», можна оптимізувати ці елементи в такий спосіб:

Title: Ринопластика в Москві – зробити пластику носа в «Назва медичного центру»

H1: Пластика носа в Москві

2. Підвищити змістовність і корисність опису

Ця рекомендація актуальна для інформаційних сайтів і сайтів послуг. Текст на лістингах інтернет-магазину може, навпаки, зіграти в мінус.

Яким має бути опис на сторінці:

  • унікальним;
  • повністю відповідати на питання користувача;
  • містити входження ВЧ, СЧ і НЧ-запитів, а також їх синоніми та словоформи.

3. Візуальний контент

Щоб підвищити змістовність сторінки, додайте релевантні фото, відео, графіки. При цьому не забувайте оптимізувати Alt картинок. Це один із основних елементів, який враховує Google під час оцінки релевантності сторінки.

Рекомендації щодо оптимізації Alt можна дізнатися у статті: «Атрибуты Alt і Title для картинок. Відповіді на популярні питання».

4. Внутрішня перелінковка

Внутрішня перелінковка важлива як для користувачів (покращує навігацію сайтом), так і для пошукових систем.

За допомогою внутрішніх посилань ми показуємо алгоритмам, які зі сторінок найбільш значущі.

Основні вимоги до внутрішньої перелінковки:

  • більшість посилань веде на основні обнародувані сторінки;
  • посилання з потрібними анкорами ведуть на потрібні сторінки;
  • без переспаму;
  • на всі сторінки сайту веде хоча б одне внутрішнє посилання.

Приклад перелінковки на сайті:

Пример перелинковки на сайте

На скріншоті:

1 – хлібні крихти;
2 – посилання на підкатегорії;
3 – посилання на схожі послуги;
4 – посилання на статтю з інформаційного розділу;
5 – посилання-фільтр по салонам;
6 – посилання-фільтр по майстрам;
7 – посилання на картку салону;
8 – посилання на конкретну послугу салону;
9 – посилання на всі послуги салону;
10 – посилання на фото;
11 – посилання на відгуки;
12 – посилання на карту;
13 – посилання на всі відгуки.

Рекомендації щодо поліпшення зовнішньої релевантності: Посилальне і сніпети

1.  Якими повинні бути посилання на сайт

Зовнішні посилання впливають на позиції сайту, особливо в Google. Вони прискорюють індексацію сайту і, залежно від якості, покращують або погіршують його рейтинг в очах пошукових систем.

Щоб підвищити релевантність сторінки, потрібно дотримуватися наступних рекомендацій до зовнішніх посиланнях:

  • рівномірно розподілені по сайту;
  • ведуть на всі обнародувані сторінки сайту;
  • поставлені з тематичних трастових ресурсів або розділів;
  • ведуть із незаспамленних доменів;
  • не містять спаму в анкорі.

Детальніше про те, як правильно нарощувати контрольний профіль, у статті: «Як нарощувати посилання під Google, щоб не потрапити під фільтр Яндексу».

2. Як підвищити «візуальну» релевантність результату у видачі

Оптимізація Description

Description не є фактором ранжування. Однак його оптимізація дозволяє поліпшити представлення сайту в результатах пошуку та збільшити CTR.

Щоб користувач зрозумів, що на сторінці вашого сайту він може знайти те, що потрібно, додайте в метатег:

  • Входження основних запитів – пошукові системи їх підсвічують.
  • Корисну інформацію. Наприклад, для інтернет-магазину це може бути інформація про регіони та способи доставки, ціни.
  • Емоджі. Вони привертають додаткову увагу користувачів.

Приклад Description за запитом «купити навушники в Одесі» у видачі Яндексу:

Подсвеченные слова в Description

Отримання розширених фрагментів

Щоб сніпет був більш привабливим, додайте:

  • мікророзмітку;
  • онлайн-чат (для Яндексу).

Наприклад, для комерційних сайтів рекомендуємо додавати наступні типи розмітки:

  • schema.org/breadcrumb – розмітка хлібних крихт. Використовується для поліпшення URL, який виводиться в сніпет.
  • schema.org/Product або schema.org/Offer – розмітка товарних карток. З її допомогою можна вивести ціну в пошукову видачу.
  • schema.org/AggregateRating – мікророзмітка рейтингу. З її допомогою можна вивести у сніпет в Google зірки оцінок.
  • schema.org/Organization – дозволяє виводити у видачу фізичну адресу та телефони компанії.

Приклад розширених фрагментів у Яндексі:

Расширенные сниппеты в Яндексе

Розширені сніпети в Google:

Микроразметка в Google

Щоб перевірити коректність розмітки на сайті, використовуйте:

Популярні проблеми з релевантністю

Зміна релевантної сторінки

Анамнез: пошуковий робот постійно змінює сторінку, яку вважає релевантною запиту.

Діагноз: на сайті є смислові дублі сторінок. Тобто сторінки, які в однаковій мірі відповідають на запит.

Симптоми:

  • пошуковий робот чергує кілька сторінок, які показує в пошуку;
  • сторінки знаходяться за ТОП-10.

Лікування: налаштувати rel=«canonical» зі сторінки-дубля на сторінку, що просувається.

Замість однієї сторінки ранжується інша, менш релевантна запиту

Анамнез: замість сторінки категорії за запитом ранжується картка товару.

Діагноiз: картка товару більш оптимізована під запит, ніж сторінка категорії.

Симптоми:

  • під час перевірки релевантної сторінки на сайті за запитом перша картка товару;
  • погані позиції.

Лікування: якщо картка товару перебиває трафік на цей запит – закрити її від індексації.

Популярна хибна думка: це негативно відіб’ється на лістингу. На сторінці категорії залишаються посилання на картки товарів. Саме за ними пошуковий робот розуміє, скільки позицій представлено на лістингу.

Немає релевантної сторінки

Анамнез: в основних запитів тематики погані позиції, при цьому в якості релевантної обрана головна сторінка або спільні сторінки категорій.

Діагноз: на сайті немає релевантної посадкової сторінки

Лікування: створити релевантну посадкову сторінку.

Сторінка інтернет-магазину знаходиться за ТОП-5-ТОП-10 за запитами, що просуваються

Анамнез: просування за комерційними запитами не дає потрібного результату, пошукові системи тримають її в ТОП-20, але не дають позицій у ТОП-10.

Діагноз: розмита релевантність сторінки під комерційні запити.

Частий випадок – додавання інформаційних запитів у метадані комерційної сторінки. Багато оптимізаторів не надають значення такому входженню, як «відгуки». Воно інформаційне. За запитами з «відгуки» у видачі, як правило, сторінки сайтів-відгуків або окремі сторінки під відгуки на сайтах.

Коли ви додаєте входження «відгуки» у тайтл, то розмивається комерційність сторінки. Вона починає гірше ранжуватися за іншими запитам зі словами «купити», «ціна».

Ще одна часта помилка, яка зустрічається на сайтах інтернет-аптек – «інструкція». Це також інформаційний запит, який розмиває релевантність. Його потрібно садити на іншу сторінку.

Лікування: прибрати інформаційні та інші входження, які розмивають релевантність, з комерційних сторінок.

Питання з нашого телеграм-каналу

Пропонуємо вам популярні питання з телеграм-каналу Черговий SEO-лікар, які стосуються релевантності, і відповіді на них наших експертів.

Питання:
Як оптимізувати інформаційну статтю під комерційні запити?

Відповідь:

Оптимізація інформаційної статті під комерційний запит, найімовірніше, не буде ефективною. Оскільки в ТОПі за комерційними запитами в першу чергу ранжуються комерційні сайти.

Для того, щоб оптимізувати інформаційну статтю під комерційний запит, у текст потрібно додати комерційні фрази: наприклад, «купити», «ціна», «доставка». Також допоможе додавання таблиці з цінами. Крім цього, текст «висушують»: прибирають «воду» та залишають конкретику.

На сторінці зі статтею розміщують товар або послугу, яку можна купити. Але потрібно розуміти, що поведінка користувачів на інформаційній та комерційній сторінках різниться. У інформаційної сторінки – інші поведінкові показники. Вони також будуть впливати на ранжування. Тому оптимізація інформаційної статті під комерційний запит неефективна.

Питання:
Чи варто писати топонім у H1? Наприклад, «Лікування карієсу в Казані». І таке ж питання, але вже для регіональних піддоменів.

Відповідь:

Використовувати топонім у заголовку H1 можна і потрібно. Це значно додасть релевантності сторінкам, може позитивно позначитися на конверсії.

При цьому це стосується не тільки сайтів послуг, як у прикладі, а й інтернет-магазинів. І особливо торкається сайтів, які просуваються по регіонах (неважливо, на підпапках чи піддоменах).

Але вкрай важливо, щоб не було надмірного використання «ключова фраза + топонім» у тілі тексту, оскільки за це з високою часткою ймовірності може бути накладено «Баден-Баден».

Питання:
У мене інформаційний сайт. І є сторінки, де погана видимість. Такі сторінки приносять мало трафіку. Чи можу я підтягнути ці сторінки за допомогою внутрішньої перелінковки? Якщо буду анкорні посилання з інших сторінок  проставляти, то теоретично можна поліпшити видимість «поганих сторінок»?

Відповідь:

Внутрішня перелінковка (як анкорна, так і безанкорна) важлива і допоможе якоюсь мірою поліпшити ранжування таких статей, але це не буде вирішенням проблеми. Найімовірніше, сторінки з малою видимістю для ПС є недостатньо релевантними та користувач не отримує необхідну відповідь на свій запит.

Для того щоб поліпшити видимість таких статей, необхідно не тільки налаштувати внутрішню перелінковку, а й (найважливіше) поліпшити якість самих статей.

Алгоритм дій

Проаналізуйте видачу за основними запитами, що просуваються:

  1. Перейдіть на сайти конкурентів.
  2. Потім подивіться: про що пишуть конкуренти, яка структура сторінок і самих статей, чи є зображення, відео та таблиці, можливо, є опитування, тести або ще щось, що може надати додаткової цінності, також оцініть обсяг статей, які пункти є в статтях.
  3. На основі цих даних поліпшіть свої статті.

Це принесе набагато більше результату, ніж тільки налаштування внутрішньої перелінковки.

Детальніше про перелінковку: /blog/internal-optimization/otvety-na-voprosy-po-vnutrennei-perelinkovke-sajta/

Детальніше про те, як скласти ТЗ копірайтеру на написання статті: /blog/copywriting/tz-kopirayter-infostatya/

Питання:
Є інформаційний ключ (наприклад, «маска з реп’яховим маслом проти випадіння волосся»). Під час кластеризації мені його потрібно розподілити в одну з груп «реп’яхова маска для волосся» або «маска проти випадіння волосся». Якщо дивитися за топом, то перетин за 3-ма статтями з ключем «реп’яхова маска для волосся». Але якщо виходити з інтенту (це моє припущення), виходить, що у людини проблема з випадінням волосся, а не те що у нього є реп’яхова олія і вона хоче зробити маску, і їй цікаво, що у неї тепер стане кращим.Також якщо його помістити в одну з груп, то інша, виходить, буде не розкрита повністю. Але якщо його в обидві помістити, то відбудеться канібалізація запиту. Питання в тому, що робити з такими прикордонними ключами?

Відповідь:

Потрібно аналізувати ТОПи – це найдієвіший спосіб кластеризації запитів. Якщо виходити з інтенту, ви можете вважати, що сторінка відповідає на потрібний запит, але алгоритми пошукової системи можуть вважати інакше. Стаття на тему: https://siteclinic.ru/blog/seo-instrumenty/klasterizaciya-zaprosov/.

У вашому випадку все залежить від пошукової системи. Якщо потрібен Яндекс, то під запит «маска з реп’яховим маслом проти випадіння волосся» потрібно робити окрему сторінку. Якщо під Google, то можна спробувати посадити його на сторінку, заточену під запит «реп’яхова маска для волосся».

Чому ми так вважаємо?

Ми вивантажили ТОПи за вашими запитами «маска з реп’яховою олією проти випадіння волосся», «реп’яхова маска для волосся» та «маска проти випадіння волосся», і ось що ми бачимо:

ТОПи Яндексу показують, що ці 3 запити різні — скрiншот 1. Є тільки 1 перетин за запитами «маска з реп’яховою олією проти випадіння волосся» і «реп’яхова маска для волосся», отже, під кожен запит потрібна своя сторінка.

У топах Google перетинів більше — скрiншот 2. За ним видно, що за запитами «маска з реп’яховою олією проти випадіння волосся» і «реп’яхова маска для волосся» є 3 співпадаючі сторінки в ТОП-10. Отже, можна спробувати підсадити запит «маска з реп’яховою олією проти випадіння волосся» на сторінку, заточену під «реп’яхова маска для волосся».

В обох пошукових системах ми бачимо, що ТОПи із запитом «маска проти випадіння волосся» ніяк не перетинаються з іншими ТОПами, тому на нього підсадити запит «маска з реп’яховою олією проти випадіння волосся», швидше за все, не вийде.

Питання:
Підкажіть, наскільки важливо купувати посилану масу на сайт на ресурсах близької до тебе тематики. Я, звичайно, розумію, що краще робити саме так, але питання в тому, наскільки це критично для просування.

Відповідь:

Просуватися за рахунок посилань із тематичних ресурсів дуже важливо.

Це одна з основних умов у стратегії посилального просування.

Перелік основних умов під час нарощування посилань:

  1. Домен донор – тематичний або інформаційний портал із безліччю тем. Також допускаються білятематичні ресурси та статті.
  2. У донора хороші показники. Щоб перевірити показники, можна скористатися сервісом Ahrefs.
  3. Посилання, які утворюються під час перевірки вашого сайту через різні сервіси, теж враховуються.

Головне, щоб посилання в статті або просто на сторінці виглядало природно.

Приклад хорошого посилання: посилання в статті «Як вибрати мотоцикл Yamaha» на сторінку, де продають мотоцикли Yamaha.

Приклад посилання у білятематичній статті: стаття «Мотоспорт і все про нього» посилається на сторінку, де продають мотоцикли Yamaha.

Приклад поганий, або, як називають її пошукові системи, SEO-посилання: Стаття «Як швидко вивчити англійську мову» посилається на сторінку, де продають мотоцикли Yamaha.

Детальніше про якісне посилальне просування читайте в нашому блозі: http://bit.ly/2D2s93b.

Питання:
Як правильно розподіляти ключові слова на сторінці? Яка кількість ключів = одній сторінці?

Відповідь:

Щоб зрозуміти, скільки запитів використовувати на сторінці та в яких місцях, буде потрібен текстовий аналізатор і аналіз конкурентів.

Важливо! Текстовий аналізатор допомагає визначити поріг входження запитів та їх розташування на сторінці, аналізуючи ТОПи. Але це не означає, що якщо зробити все так, як у сайтів в ТОПі, то ваш сайт потрапить у ТОП. Оскільки під час ранжування враховується ще багато інших показників.

Текстовий аналізатор ми використовуємо тільки для визначення порогу входження запитів та їх розташування на сторінці.

Ми використовуємо два різних текстових аналізатора:

  1. Інструмент сервісу seolib.ru – Релевантність текстів. Вартість перевірки по 1 запиту в одній з пошукових систем 3 р.75 к. На виході ви отримаєте звіт (скрiншот), у якому будуть дані по вашому сайту, сайтам конкурентів з ТОПу та середні показники. За середніми показниками ви зрозумієте: поріг входження ключових запитів на сторінках у ТОПі та в яких елементах сторінки ці запити використовуються.
  2. Текстовий аналізатор РашАналiтiкс,  їх звіт виглядає так. На відміну від інструменту SEOlib, тут ми бачимо тільки середні показники за ТОПами, в той час як у SEOlib ми також бачимо дані кожного конкурента окремо.

У звіті вже порахована різниця між топом і вашою сторінкою. В інструменті SEOlib це потрібно робити самостійно.

Зі звіту ви також зрозумієте, скільки ключових запитів використовувати на сторінці та в яких місцях. Крім цього, сервіс пропонує автоматично згенероване ТЗ для копірайтера, що корисно в деяких ситуаціях. Вартість однієї перевірки виходить близько 25 рублів, усе залежить від вашого тарифу.

Крім текстового аналізатора, щоб точно переконатися в отриманій інформації, ми ще робимо порівняльний аналіз із конкурентами самостійно, оскільки аналізатор міг щось пропустити. Це потрібно робити під час оптимізації основних посадкових сторінок. Перевіряємо, як і де використовують ключові запити основні конкуренти.

Питання:
Чи має значення на якому місці (в кінці, на початку) в тексті стоїть ключовий запит?
Чи потрібно також дотримуватися ієрархії за вч-нч?

Відповідь:

Немає універсального правила щодо розміщення ключових слів.

Основні ВЧ запити потрібно додавати у Title і H1, оскільки вони найбільш значимі під час оцінки релевантності сторінки пошуковими системами.

У тексті для підтвердження реєстрації входження будуть більш значущими, у той час як на сторінці інтернет-магазину вони можуть привести до Баден-Бадену.

Важливо дивитися, щоб ключовий запит був розміщений у тексті природно, без спаму, оскільки це може призвести до накладання санкцій.

Можлива ситуація, коли під час текстового аналізу ви бачите, що для Яндексу підвищувати щільність входження може бути ризиковано, але для Google це необхідно – у такому випадку можна закрити текст в тег noindex.

Корисні статті:

Питання:
Як вчинити, є один і той самий кластер (ремонт і оздоблення квартир) ранжується на різних сторінках у Яндексі та Google? Запити і там, і там у ТОП-20 (є ТОП-5). Але Яндекс вперто вибирає релевантною загальну сторінку по оздобленню та ремонту (будь-яких будівель і приміщень), а Google сторінку по ремонту й оздобленню саме квартир. Втрачати існуючі позиції не хочеться. Що в цьому випадку порадите: покращувати обидві сторінки – одну опрацьовувати під Яндекс, а іншу під Google? Чи все ж таки вибрати одну сторінку та оптимізувати її.

Відповідь:

Працюйте над обома сторінками: просувайте одну під Яндекс, іншу під Google. Таким чином ви не лише збережете існуючі позиції, а й примножите їх.

Якщо зараз сторінки займають переважно ТОП-20, то за контентом вони влаштовують пошукові системи. Але в той самий час ці сторінки не настільки гарні, щоб займати ТОП-3.

Для просування цих сторінок у двох пошукових системах вам слід дотримуватись різних стратегій:

  • Для зростання рейтингу сторінки в Яндексі, покращуйте текстові та комерційні фактори.
  • Google високо оцінює сторінку, яка повністю відповідає на питання користувача та має високоякісні посилальні зв’язки. Тому сторінку, яку вибрав Google як релевантну, потрібно наповнювати контентом і нарощувати її контрольний профіль.

Як нарощувати посилання для Google, не погіршуючи становище сторінки в Яндексі, читайте в статтi.

Висновок

Релевантність – це важлива метрика під час оцінки відповідності сторінки пошуковому запиту. Від того, наскільки добре документ оптимізований під ключову фразу, залежить його позиція у пошуковій видачі.

Якщо сторінка вашого сайту ще не займає ТОП-1 за запитом, приділіть увагу:

  1. Внутрішній оптимізації:
  • перевірте, чи правильно складені Title та H1;
  • додайте корисний та унікальний контент;
  • зробіть кращу перелінковку;
  • додайте медіаконтент.
  1. Зовнішній релевантності:
  • попрацюйте з посилальним профілем;
  • підвищіть клікабельність сніпетів – релевантність на видачі.

Якщо після цього все одно не ТОП – залиште нам заявку на просування.

Замовити просування

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Юлия Р.

SEO-аналитик

Начала путь в компании с редактора.

Сейчас продвигаю сайты, делаю аудиты, пишу для блога Siteclinic.ru.

Девиз: Делай хорошо - плохо само получится

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх